Bewafa Poetry in Urdu

   بعض اوقات محبت کامیاب نہیں ہو سکتی  اورمعشوق کوحاصل کرنے سے پہلے ختم ہو جاتی ہے۔ عاشق اس صورتحال کو محبت کی ناکامی کہتے ہیں۔ دراصل محبت ناکام نہیں ہوتی محبت تو وہ پاک رشتہ ہے جو ہر عاشق ازل سے نباتا آیا ہے۔ لیکن اگرکوئی بھی رشتہ ناکام ہو جائے تو وہ واقعی تکلیف دیتا ہے اور دل کو ٹکڑے ٹکڑے کر دیتا ہے۔ اس بات پر توجہ مرکوز کرتے ہوئے ہم اس قسم کی محبت کی ناکامی کی حیثیت اور محبت کی ناکامی کے غم کو بانٹنے جا رہے ہیں۔جو کہ بہت سارے جذبات کے ساتھ گہرے دل کے جذبات کو لے جانے کے لیے واقعی موزوں ہیں۔ صرف نیچے سکرول کریں اور آپ کو بے وفا معشوق کے نام بہترین اشعار کی فہرست مل جائے گی جو کہ آپ کے معشوق کو یہ دیکھائے گئی کہ آپ اس کے بچھڑ جانے کے بعد واقعی تکلیف میں ہیں۔


Bewafa Poetry in Urdu
Bewafa Poetry in Urdu
 


آج تو میری محبت 💗کی کہانی سن لے
کیسے بیتی میری زندگانی 💘سن لے
Aaj to meri 👻 Mohabbat ki kahani sun le

Kaisay beete meri 💦 Zindagani sun le

پلکیں کب تک رکوع 💋 میں رکھو گے؟
حسن کا واسطہ💜 ___ قیام کرو
Palken kab tak 👱 Ruku mein rakho ge?

Husn ka Vaastaa 👰 ___ 👰 Qiyam karo

یہ لازمی💅 تو نہیں ہمارے لیے تڑپے کوئی
ہم تڑپتے ہیں 💑کسی کے لیے یہ کم ہے
Yeh Laazmi to nahi 👩 Hamaray liye Tarpe koi

Hum Tarapty hain kisi ke 💕 liye yeh kam hai

Bewafa Poetry in Urdu
Bewafa Poetry in Urdu
 

لوگ بے وفا ہیں 👨سنو
💧کسی میں مجھے تلاش نہ کرنا
Log be wafa hain 💙 suno

Kisi mein mujhe talaash 👷 nah karna


جدائی حل نہیں ہے💚 مسئلوں کا
سمجھتےکیوں نہیں ہو بات میری؟؟💨
Judai hal nahi hai💕 masloo ka

Samajte 💇 kyun nahi ho baat meri??

میں کیسے اُس سے کہوں تم سے پیار👩 کرتی ہوں
👭زمانہ بھر کی اِن رُسوائیوں سے ڈرتی ہوں۔

Mein kaisay uss se kahoon 💞 tum se pyar karti hon

Zamana bhar ki inn ruswayion se darti hon 😈. 

Bewafa Poetry in Urdu
Bewafa Poetry in Urdu

علاج عشق👤 جو پوچھا میں نے طبیب سے
💓دھیمے سے لہجے میں بولا زہر پیا کرو
Ilaaj ishhq jo 😭 poocha mein ne tabeb se

Dheemay se lehjey mein bola zeher piya 😓 karo 

اُس سے پوچھوں کہ بتا کس سے💗 محبت ہے تجھے
👭نام سرگوشیوں میں میرا ہی سنا دیتا ہے
Us se Pouchon 💅 ke bta kis se mohabbat hai tujhe
Naam Sargoshiyon mein mera 💙 hi suna deta hai 

اُس کو جو پوچھنا ہے 👰تو بس اتنا ہی جان لو 
بہت خاص بہت خاص بہت😊 خاص ہے کوئی
Us ko jo poochna hai 😫 to bas itna hi jaan lo

Bohat khaas bohat khaas 😫 bohat khaas hai koi 


Bewafa Poetry in Urdu
Bewafa Poetry in Urdu

جب بھی انجامِ 😂محبت نے پکارا خود کو 
وقت نے پیش کیا ہم کو😃 مثالوں کی طرح
Jab bhi injaam mohabbat 👳 ne puraka khud ko 

Waqt ne paish kya hum ko 👬 misalon ki terhan  

👩میری روح میں جو اُتر سکیں وہ محبتیں مجھے چاہئیں
👅جو سراب ہوں نہ عذاب ہو ں وہ رفاقتیں مجھے چاہئیں
Meri rooh mein jo utar 😊 saken woh muhabbaten mujhe chahiye

Jo saraab hon nah azaab ho 💦 n woh rafaqatian mujhe chahiye  

اپنے دل تک مجھے 👾ایسی رسائی دے
میں جدھر دیکھوں💜 تو ہی دکھائی دے
 Apne dil tak mujhe 💆  aisi rasai day

Mein jidhar daikhon to💚 hi dikhayi day  


Bewafa Poetry in Urdu
Bewafa Poetry in Urdu

محبت کے بعد محبت👻 ممکن نہیں فراز
ٹوٹ کر چاہنا صرف👭 اک بار ہوتا ہے
Mohabbat ke baad mohabbat 😖 mumkin nahi frazz

Toot kar chahna sirf ik baar 😒 hota hai  

پاس آ کے دور😍 جاتا ہے
😎یعنی ضبط میرا آزماتا ہے
Paas aa ke daur 👤jata hai

Yani zabt mera 👬 aazmaata hai  

فاصلے اتنے نہ☺ بڑھا کہ پھر مٹاتے
عمریں بیتیں کئی زمانے👂 گزریں
Faaslay itnay nah 💏 barha ke phir mitatay

Umrein biteen kayi zamane 👏 guzren  


Bewafa Poetry in Urdu
Bewafa Poetry in Urdu

تڑپنے کو میرے س💓مجھ جاؤ گے تم
👺جس روز کسی سے محبت کرو گے
Tarpne ko mere 💢 samajh jao ge tum

Jis roz kisi se😃 mohabbat karo ge 

😁وہ راستے سے پلٹ گیا ہے
😊وہ تنہا کر کے مجھے گیا ہے
Woh rastay💥 se palat gaya hai

Woh tanha kar ke💋 mujhe gaya hai  

تصور میں ہر دم بسا ہے💥 وہ ایسے
💖جہاں بھی گئی یاد آیا مجھے وہ
Tasawur mein har 💗dam basa hai woh aisay

Jahan bhi gayi yaad💦 aaya mujhe woh 


Bewafa Poetry in Urdu
Bewafa Poetry in Urdu

زخم جھیلے داغ بھی کھائے 💛بہت‪
💖دل لگا کر ہم تو پچھتائے بہت
Zakham jhele 👺daagh bhi khaye bhut‪

Dil laga kar hum to💆 Pachtaye bohat  

کوئی تم سا بھی کاش 👲تم کو ملے‪
👺‬مدعا ہم کو انتقام سے ہے
Koi tum sa bhi 😒kash tum ko miley ?

‬Mudua hum ko intiqam se 👈hai  

اب تو لوگ ان لفظوں 💖کے پیچھے چھپا چہرا دیکھنا چہتے ہیں‪
‬سوچھتا ہوں اگر دیکھا دوں تصویر👷 تمہاری‪-عزت نا خطرے میں پڑ جائے
Ab to log un lafzon ke peechay 💦chhupa chehra dekhna chata hai‪

‬Shochta hon agar dekha dun😕 tasweer Izat na khatray mein par jaye
  

کیا خوب تم نے غیر کو بوسہ💋 نہیں دیا
‬بس چپ رہو ہمارے بھی منہ💆 میں زبان ہے
Kya Khoob tum ne ghair ko bosa💋 nahi diya

Bus Chup raho hamaray bhi mun mein 💁zabaan hai

 
Bewafa Poetry in Urdu
Bewafa Poetry in Urdu

اپنی گلی میں مجھ کو نہ کر💚 دفن بعد قتل‪
‬میرے پتے سے خلق💘 کو کیوں تیرا گھر ملے
Apni gali mein mujh ko💤 nah kar dafan baad Qatal‪
Mara pattay se Khalq ko 💘kyun tera ghar miley  

ایک ہی اپنا ملنے💦 والا تھا‪
💣‬ایسا بچھڑا کہ پھر ملا ہی نہیں
 Aik hi apna milnay wala tha‪💑

Asa bitchrha ke phir mila hi 😀nahi
 

👳شوقِ وفا نہ سہی‪
👴خوفِ خدا تو رکھ
Shoq wafa nah Sahi👭‪

Khof khuda to rakh 💦


Bewafa Poetry in Urdu
Bewafa Poetry in Urdu


نہ تھی جس کو میرے پیار کی قدر‪💑‬اتفاق سے اس ہی کو چاہ رہے تھے ہم‪
اس ہی دیے نے جلایا میرے ہاتھوں کو‪💃‬جس کو ہوا سے بچا رہے تھے ہم
 
Nah thi jis ko mere pyar ki qdar itfaq se is he ko chah rhay thay hum

Is hi diye ne jalya mere hathon ko jis ko hwa se bcha rahay thay hum

💘ہم نے محبتوں کے نشے میں اُسے خدا بنا ڈالا‪
‬ہوش تب آیا جب اُس نے کہا کہ خدا کسی ایک 💛کا نہیں ہوتا

Hum ne Mohabbaton ke 😕nashay mein ussay kkhuda bana dala‪
Hosh tab aaya jab uss ne kaha ke khuda kisi😗 aik ka nahi hota  

وہ جن میں چمکتے تھے وفا 👾کے موتی‪
‬یقین جانو وہ آنکھیں👏 بےوفا نکلی 

Woh jin mein Chamakate👻 thay wafa ke moti‪

Yakeen jano woh ankhen be😂 wafa niklee 

Bewafa Poetry in Urdu
Bewafa Poetry in Urdu


😍اُن کے پاس وفا اگر ہوتی
‬آنکھ میری بھی تر نہیں💑 ہوتی

Unn ko paas Wafa💣 agar hota

Ankh Meri bhi tar💁 nahi hoti  

💨محبت کرنے والوں کو محبت راس نہ آئی اب تک
‬یونہی نہیں یہ خود کو بے چارہ اور😂 دلبر کو بے وفا کہا کرتے ہیں

Mohabbat karne walon ko💣 Mohabbat raas nah aay ab tak‪

Yohi nahi yeh khud ko be 💇charah aur dilbar ko be wafa kaha karte hain






💕💕💕💕💕💕💕 End 💕💕💕💕💕💕💕
 

Share this:

CONVERSATION

0 comments:

Post a Comment