Sad Poetry in Urdu 2 lines

 ہردوستی کا اختتام خوشگوار نہیں ہوتا۔ لیکن اس کا مطلب یہ نہیں ہے کہ اسے برا تجربہ جاناجائے۔ کچھ یادیں بریک اپ کے بعد بھی قیمتی ہوتی ہیں ہم میں سے بہت سےلوگ ان لمحات کو یاد رکھنا چاہتے ہیں۔  بعض اوقات ہم اپنی زندگی کے اس مرحلےکے تصور کو اپنی شاعری میں لکھ کر ان لمحات کی یاد تازہ کرتے ہیں۔ اگر آپ کچھ اداس اشعار لکھنا چاہتے ہیں لیکن آپ نہیں جانتے کہ کس طرح لکھے جائیں۔ ہمارے پاس مختلف قسم کے غمگین اشعار موجود  ہیں۔اس پوسٹ میں آپ ایسے اشعار پڑھ سکتے ہیں اور اپنے اس محفوظ بھی کر سکتے ہیں۔ ہمیں امید ہے کہ یہ آپ کو اپنی زندگی کے ان خوبصورت لمحات کو یاد رکھنے اور اپنے تعلقات کے بارے میں سوچنے میں مدد دے گی۔

ان اشعار کو آپ سوشل میڈیا پر اپ ڈیٹس بھی کر سکتے ہیں۔سوشل میڈیاکے  ذریعے ہم اپنی روز مرہ کی زندگی ، ذہنی کیفیت اور جذبات اپنے قریبی لوگوں کے ساتھ شیئر کرتے ہیں۔ اداس رشتے کی کیفیت لکھنا بعض اوقات جذباتی راستہ ہوسکتا ہے۔ اگر آپ رنجیدہ حالت کی تلاش کر رہے ہیں تو یہ پوسٹ آپ کے لیے بہت مددگار ثابت ہوگی۔

محبت ایک ایسی چیز ہے جسے آپ کسی پر زبردستی لاگو نہیں کر سکتے۔ آپ اتنا ہی پیار دیتے  ہیں جتنا آپ دوسرےسےقبول کرنے کا انتظار کرتےہیں۔

کبھی کبھی محبت آپ کو وہ تکلیف دیتی ہے جس کا آپ نے کبھی سوچا بھی نہیںہوتا۔ مجھے امید ہے کہ ہمارے دل کا درد وقت کے ساتھ ٹھیک ہو جائے گا۔سب کچھ بہت ٹھیک تھا لیکن اچانک تم نے میراساتھ چھوڑ دیا۔ میں آپ کو بہت یاد کرتا ہوں۔آپ کے ساتھ محبت میں پڑنا میری زندگی کے بہترین فیصلوں میں سے ایک ہے اور یہاں تک کہ اگر ہم اب ساتھ نہیں ہیں ۔  مجھے اس پر افسوس نہیں ہے۔کسی رشتے کو ختم کرنے میں جتنا وقت لگتا ہے اس سے زیادہ وقت اس کو بنانے میں لگتا ہے۔رشتے لڑنے کے قابل ہوتے ہیں۔ لیکن آپ اکیلے لڑنے والے نہیں ہو سکتے۔یاد رکھیں کہ کوئی بھی رشتہ وقت کا مکمل ضیاع نہیں ہوتا۔ آپ ہمیشہ اپنے بارے میں کچھ سیکھ سکتے ہیں۔اب آپ ہماری پوسٹ سے بہترین اشعار پڑھ سکتے ہیں۔


Sad Poetry in Urdu 2 lines
Sad Poetry in Urdu 2 lines



مجھے پیاری لگتی ہے😁تیری ہر اک ادا

تجھے ہر آفت سے 😃محفوظ رکھےخدا۔


Mujhe pyari lagti💅 hai teri har ik ada
Tujhe har aafat se 💪 mehfooz rakhay Khuda 


 💕💕💕💕 


جو اپنا یار تھا 💗وہ اجنبی بن گیا

جو غیر تھاوہ 💔زندگی بن گیا


Jo apna yaar tha 👿woh ajnabi ban gya
Jo ghair thavh zindagi ban 👾gaya


 💕💕💕💕 


خوابوں میں👱 ہماری ملاقات ہوتی تو ہو گی

پھر ہم سے تمہیں شکایت 👰ہوتی تو ہو گی

  

Khowaboon mein hamari mulaqaat 💧hoti to ho gi
Phir hum se tumhe 👸shikayat hoti to ho gi


💕💕💕💕


Sad Poetry in Urdu 2 lines
Sad Poetry in Urdu 2 lines



جو چاہو👳 تو اپنا بنا لو مجھے

اپنے من 💢میں بسا لو مجھے

  

Jo chaho to apna bana😁 lo mujhe
Apne mann💁 mein basa lo mujhe


💕💕💕💕


میری زندگی جس سے 💕منصوب ہے

اس کی ہر اک💦 ادا بہت خوب ہے

  

Meri zindagi jis 💬se Mansob hai
Is ki har ik ada 💢bohat khoob hai


💕💕💕💕


جب سے تم چھوڑ گے😋 ہو بیگانے کی طرح

مجھے غموں نے😝 بانٹ لیا ہے خزانےکی طرح

 

Jab se tum chore ge ho💢 baigane ki tara

Mujhe gamoon ne😯 baant liya hai khazanay ki terhan 


💕💕💕💕


Sad Poetry in Urdu 2 lines
Sad Poetry in Urdu 2 lines

وہ جب سے 😴میرا یار بنا ہے

میرے 💫پیارکاحقداربناہے


Woh jab se mera💑 yaar bana hai

Mere mara payar ka haq 👯bana hai 


💕💕💕💕


جب دیکھوں 💋کوئی کلی گلاب کی

اس میں 💋صورت نظر آئےجناب کی


  Jab daikhon koi 💅kalie ghulaab ki

   Is 💦mein soorat nazar aaye janab ki


💕💕💕💕

جب کبھی تجھ💏 سے بات ہوتی ہے

نہ بھولنے والی ہر😁 ملاقات ہوتی ہے

 

Jab kabhi tujh se 👮baat hoti hai
Nah bhoolnay 😀wali har mulaqaat hoti hai

💕💕💕💕


Sad Poetry in Urdu 2 lines
Sad Poetry in Urdu 2 lines



آپ کے پیار کی بھیک😌 نہیں چاہئیےہمیں

ہوسکے😀تو سدا کے لیے بھول جاہئیےہمیں


Aap ke pyar ki bheek nahi 💣chahiye hamya

Hosakay to sada ke liye bhool chyahi 😀hamein

 💕💕💕💕 

 

تلوار تیرے پیار کی 💬اس دل پہ چل گئی

موسم کے ساتھ دل کی😉 بھی دنیا بدل گئی

  

Talwar tairay 😃pyar ki is dil pay chal gyi
Mausam ke sath dil ki bhi duniya 💟badal gayi 


💕💕💕💕


ایک تو ہی میرا پیار میری😌 بندگی ہے

جوتوشریک😎 سفر نہیں پھرکیازندگی ہے


  Aik to hi mera pyar 😈meri bandagi hai

Jo to shreeka safar nahi phir zindgi 😇ka hai

💕💕💕💕


Sad Poetry in Urdu 2 lines
Sad Poetry in Urdu 2 lines


تم اکیلے😊 نہ غم سہا کرو

کچھ ہم سے 😄بھی کہا کرو

 

Tum akailey nah gham 😇saha karo

Kuch hum💔 se bhi kaha karo 


💕💕💕💕


تاریک راتوں کو 💝جب تنہائی وار کرتی ہے

میری بے بسی پھرتجھے پکار کرتی ہے💓

 

Tareek raton ko jab 💞tanhai waar karti hai

Meri be 💖basi phir tuja pukaar karti hai 


💕💕💕💕


وہ بڑا ستاتا ہے💩مجھے

دن😄 رات رلاتا ہےمجھے

  

Woh bara satata💬 hai mujhe
Din raat💢 rulaata hai mujhe


💕💕💕💕


Sad Poetry in Urdu 2 lines
Sad Poetry in Urdu 2 lines



جن کےانتظار میں👦 ہم پلکیں بچھائے بیٹھے ہیں

وہ روٹھ کر گھر میں منہ لٹکائے بیٹھے 😌ہیں

  

Jin ke intzaar mein hum palken bichaya baithy hin
Woh roth kar ghar mein mun latakaye baithy hain


💕💕💕💕


میرے دوست کو 😀حسن کا فتور رہتا ہے

مجھے اس کی دوستی کا😖غرور رہتا ہے


  Mere dost ko husn ka 😍futoor rehta hai

Mujhe is ki dosti ka garoor 😋rehta hai


 💕💕💕💕


چلو اب💜 یوں بھی آزماتے ہیں

آپ کہہ دیں تو بھول 💚جاتے ہیں

  

Chalo ab yun bhi 💛azmatay hin
Aap keh den to bhool jatay 💙hain


💕💕💕💕


Sad Poetry in Urdu 2 lines
Sad Poetry in Urdu 2 lines



دل سے خیالِ 😟دوست بھلایا نہ جائے گا‪

‬سینے میں داغ ہے کہ💬 مٹایا نہ جائے گا

  

Dil se khyalِ dost bhulaya 😃nah jaye ga
Seena 💬mein daagh hai ke mitaya nah jaye ga


💕💕💕💕


ہر یار کو راز💣 مت بتاؤ‪

‬یاروں کے بھی یار😃 ہوتے ہیں


Har yaar ko😊 raaz mat Bato

Yarro ke bhi yaar 😂hotay hain  


💕💕💕💕


نفرتوں کے تیر کھا😁 کر، دوستوں کے شہر میں‪-‬

ہم نے کس کس ک😊و پکارا یہ کہانی پھر سہی


Nafratoon ke teer kha kar, doston ke shehar mai
Hum ne kis kis ko puraka, yeh kahani phir sahi



Sad Poetry in Urdu 2 lines
Sad Poetry in Urdu 2 lines



💕💕end💕💕

Share this:

CONVERSATION

0 comments:

Post a Comment