Birthday Messages for Husband

 اس شخص کے لیے بہت ساری نیک تمنائیں جس نے ہمیشہ میری تمام خواہشات کو پورا کیا! آپ جیسا شوہر ہمیشہ خدا کی طرف سے ایک تحفہ ہوتا ہے۔ سالگرہ مبارک


آپ ہمیشہ میرے خواب کے آدمی رہے ہیں۔ میں خدا کا شکر گزار ہوں کہ وہ آپ کے پاس ہے۔ سالگرہ مبارک پیارے شوہر


میرے دل کے بادشاہ کو سالگرہ مبارک ہو۔ میں تم سے پیار کرتا ہوں چاند اور پیچھے۔ آپ کو دن کی بہت سی خوش آمدیدوں کی خواہش


میری زندگی کے پیار کو سالگرہ مبارک ہو۔ میں اس دن کا شکر گزار ہوں کیونکہ آپ مجھے مکمل کرنے کے لیے پیدا ہوئے تھے۔


سب سے زیادہ رومانوی شوہر اور سب سے زیادہ دیکھ بھال کرنے والے باپ کو سالگرہ مبارک ہو۔ خدا کی رحمتیں آپ پر ہمیشہ رہیں


آپ کے ساتھ ، ہر دن ایک نعمت ہے۔ آپ کو ایک رومانٹک سالگرہ کی مبارکباد


دنیا کے بہترین عاشق کو سالگرہ مبارک ہو جو صرف میرا پیارا شوہر ہوتا ہے


ہم دونوں بڑے ہو چکے ہیں ، لیکن جب بھی میں آپ کو دیکھتا ہوں ، میں جوان محسوس کرتا ہوں ، بالکل کل کی طرح۔ سالگرہ مبارک ہو میری محبت


میری زندگی کو معنی دینے اور لڑنے کی وجہ بتانے کے لیے آپ کا شکریہ۔ آپ میرے شہزادے دلکش ہیں اور ہمیشہ رہیں گے۔ سالگرہ مبارک


دنیا میں کوئی شوہر میرے سے زیادہ پرفیکٹ اور زیادہ رومانٹک نہیں ہے۔ میرے شوہر کو سالگرہ کی مبارکباد۔ تم میرے ایک اور واحد ہیرو ہو


عورت کے لیے سب سے بڑی نعمت مرد ہے جو وفادار اور ذمہ دار ہے۔ آپ ایک عظیم شوہر کی بہترین مثال ہیں۔ سالگرہ مبارک


مجھے تم سے محبت کرنے کی کوئی وجہ نہیں چاہیے۔ میرے لیے ، آپ سنہری دل والے آدمی ہیں۔ میرے خوبصورت شوہر کو سالگرہ مبارک ہو

Birthday Messages for Husband
Birthday Messages for Husband


Share this:

CONVERSATION

0 comments:

Post a Comment