Birthday Wishes for Son

 سالگرہ مبارک ہو ، میرے بیٹے۔ آپ نے اس دن ہماری زندگی میں آکر ہماری زندگی کو پورا کیا۔ لطف اندوز ھوں اپنے دن سے


خدا ہمارے بیٹے کو ہمیشہ ہر چیز کا روشن پہلو دیکھنے میں مدد کرے۔ ہماری دعا ہمیشہ آپ کے ساتھ رہے گی۔ سالگرہ مبارک


میں آپ کو خوش اور مبارک دیکھنا چاہتا ہوں کیونکہ آپ ایک حیرت انگیز لڑکے ہیں ، اور آپ اس کے مستحق ہیں۔ سالگرہ مبارک


سالگرہ مبارک ہو ، پیارے بیٹے! اس طرح کے جنگجو ہونے اور دوسروں کو متاثر کرنے کے لیے شکریہ۔ آپ کو میرا بیٹا ہونے پر بہت فخر ہے۔


آپ ہر دن کو بلاشبہ صرف موجودہ کے ذریعے ایک عظیم دن بناتے ہیں۔ سالگرہ مبارک ہو    بچے۔ تم سے پیار کرتا ہوں


سالگرہ مبارک ہو ، پیارے بیٹے۔ اس طرح کے حیرت انگیز لڑکے کو تبدیل کرنے کا شکریہ۔ آپ کو میرا بیبی بوائے کہہ کر بہت خوشی ہوئی۔


آپ کی خوشی میرے لیے سب سے اہم ہے۔ میں آپ کے چہرے پر وہ میٹھی مسکراہٹ دیکھنے کے لیے ہر روز رہتا ہوں۔ سالگرہ مبارک ہو میرے لڑکے


دنیا کے بہترین بیٹے کو خصوصی خواہشات بھیجنا۔ ہم چاہتے ہیں کہ آپ ہمیشہ مضبوط اور بہادر رہیں۔ سالگرہ مبارک ہو ، میرے بیٹے


میں ایک خوش قسمت باپ ہوں جو آپ کو ایک بیٹے کی حیثیت سے ملا۔ جو چیزیں تم کرتے ہو وہ مجھے ہمیشہ میرے بچپن کی یادوں کی یاد دلاتی ہیں۔ سالگرہ مبارک

Birthday Wishes for Son
Birthday Wishes for Son


Share this:

CONVERSATION

0 comments:

Post a Comment