Funny Happy Birthday Wishes

 سالگرہ مبارک! آپ ہر روز ہمارے لئے خاص ہیں ، لہذا آج کے لئے کوئی سرپرائز پارٹی نہیں ہے


ہر سال ، میں چاہتا ہوں کہ آپ سمجھدار ہوں ، صرف بعد میں مایوس ہوں! سالگرہ مبارک


ایسا لگتا ہے کہ ہمارے پاس کیک پر اتنی جگہ نہیں ہے کہ وہ موم بتیوں کی صحیح تعداد ڈال سکے! سالگرہ مبارک


سالگرہ مبارک! شاندار یادوں پر زیادہ توجہ دیں اور اپنے سرمئی بالوں پر کم!


آپ کو جنم دن مبارک ہو. اس دن سے بھرپور لطف اٹھائیں لیکن دوسری سالگرہ کی طرح اپنی عمر کو نہ چھپاتے رہیں۔ اللہ اپ پر رحمت کرے


یہ آپ کی ایک اور سالگرہ ہے جب مجھے اپنے چہرے پر ایک جعلی مسکراہٹ کھینچنی ہے اور آپ کو زندگی میں اچھی چیزوں کی خواہش ہے۔ میں ابھی یہی کر رہا ہوں۔ سالگرہ مبارک


اگر آپ جانتے تھے کہ سالگرہ کا اصل مطلب کیا ہے تو آپ اسے منانا چھوڑ دیں گے۔ لیکن جب تک ہم سب کیک کھانے اور الکحل پیتے ہیں ، کوئی فرق نہیں پڑتا


دانائی کا ایک سادہ لفظ ، 'آپ کے چہرے کی جھریاں جو آپ کی زندگی میں منائی جانے والی سالگرہ کی تعداد سے براہ راست متناسب ہیں۔' سالگرہ مبارک ہو پیارے


مجھے لگتا ہے کہ مجھے اس بار شوگر فری کیک خریدنا چاہیے کیونکہ میں نہیں سمجھتا کہ روایتی میٹھے کیک اب آپ کی عمر کے لیے موزوں ہیں۔ آپ کو جنم دن مبارک ہو


ایک اور سال بڑے کا مطلب ہے ایک اور سال سمجھدار لیکن اپنی طرف دیکھو! سالگرہ مبارک پیاری ڈمی


سالگرہ کا مطلب تحائف ہے اور میں آپ کو مبارکباد اور نیک خواہشات کے ساتھ تحفہ دیتا ہوں۔ کیونکہ آپ اخراجات کے قابل نہیں ہیں۔ صرف مذاق کر رہا ہے۔ سالگرہ مبارک


مجھے امید ہے کہ آپ کے گھر کا فائر الارم اور آگ بجھانے والا دونوں ٹھیک کام کریں گے اگر ہم آپ کی سالگرہ پر جنگلی ہو جائیں! سالگرہ مبارک ہو دوست


یار ، آپ اس عمر میں ہیں جب لوگوں کی طرف سے تمام تعریفیں آپ کی عمر کے ساتھ ہوتی ہیں۔ ایک بار پھر کوئی بات نہیں ، سالگرہ مبارک


یہ ایک بہت ہی خاص دن ہے کیونکہ اس دن اس دنیا کی تلخیاں ایک میٹھے انسان کی آمد سے متوازن تھیں۔ وہ شخص تم تھا۔ سالگرہ مبارک


یہ بہت افسوسناک بات ہے کہ بہت سے لوگوں کو بغیر سمجھدار بڑھے بہت تیزی سے بڑھتا جا رہا ہے۔ لیکن مجھے پرواہ نہیں ہے جب تک یہ میرا بہترین دوست ہے۔ سالگرہ مبارک

Funny Happy Birthday Wishes
Funny Happy Birthday Wishes


Share this:

CONVERSATION

0 comments:

Post a Comment