Birthday Wishes for Dad

 میرے حیرت انگیز والد کو سالگرہ مبارک ہو۔ ہمیں روشن مستقبل دینے کے لیے آپ کی تمام قربانیوں کا شکریہ۔


آپ بہترین والد ہیں جو کوئی بھی مانگ سکتا ہے۔ سالگرہ مبارک


آنے والے سال میں آپ کی خوش قسمتی اور صحت کے لیے نیک خواہشات۔ دن کی بہت سی مبارک واپسی ، والد۔


آپ میرے لیے سب کچھ سمجھتے ہیں۔ آپ کے بغیر ، میں کبھی بھی وہ شخص نہیں بن سکتا جو میں آج ہوں۔ آپ کا شکریہ ، والد! سالگرہ مبارک


آپ میری زندگی میں سب سے اہم شخص ہیں۔ صرف والد ہونے کے لئے نہیں ، بلکہ ایک دوست اور سرپرست ہونے کے لئے شکریہ۔ سالگرہ مبارک


آپ دنیا کے سب سے حیرت انگیز باپ ہیں۔ میں آج جو کچھ بھی ہوں سب کچھ اس لیے کہ آپ ہمیشہ میرے لیے موجود تھے۔ سالگرہ مبارک


آپ ہمارے خاندان کی چھتری ہیں جو ہمیں غم کے ہر طوفان اور غم کو ہلکا کرنے سے بچاتی ہے۔ سالگرہ مبارک ہو ڈیڈی ، ہم آپ سے بہت پیار کرتے ہیں۔


تم میرے سچے ہیرو ہو! آپ نے ہمیشہ میری حوصلہ افزائی کی ہے اور کرتے رہیں گے۔ میرے والد ہونے کے بجائے میرے دوست ہونے کا شکریہ! سالگرہ مبارک


میری زندگی میں سپر مین ہونے کے لیے آپ کا شکریہ۔ آپ نے ہمیشہ مجھے اپنی محبت اور دیکھ بھال سے خاص محسوس کیا۔ آپ کو جنم دن مبارک ہو


والد ، آپ ہمیشہ میرے اچھے دوست رہے ہیں اور مجھے امید ہے کہ ہم ہمیشہ رہیں گے۔ سالگرہ مبارک


اللہ تعالیٰ نے مجھے برکت دی ہے جیسا کہ اس نے آپ کو میرا باپ بننے کے لیے منتخب کیا ہے۔ وہ آپ کو اچھی اور صحت مند زندگی گزارنے کے لیے کافی برکت دے! سالگرہ مبارک ابو


جب بھی مجھے آپ کے تعاون اور مشورے کی ضرورت ہوتی ہے آپ میرے ساتھ ہوتے۔ آپ دنیا کے بہترین باپ ہیں۔ سالگرہ مبارک


بچے کے لیے سب سے بڑا تحفہ ایک باپ ہوتا ہے جو سمجھتا اور سپورٹ کرتا ہے۔ میں بہت فخر محسوس کرتا ہوں کہ میں آپ کا بیٹا ہوں! سالگرہ مبارک


میرے بوڑھے آدمی کو سالگرہ مبارک جو اب بھی مجھے محفوظ محسوس کر سکتا ہے۔ میرے خواب اور حقیقی زندگی میں تمام راکشسوں سے لڑنے کے لئے آپ کا شکریہ۔


آپ میرے پہلے استاد اور میری تحریک ہیں۔ شکریہ ، والد ، میرے تمام کاموں میں میری حوصلہ افزائی کے لیے۔ سالگرہ مبارک ابو


سالگرہ مبارک ہو ، والد محترم۔ میں اپنے دن کو ایسے حیرت انگیز ، سمجھدار اور مضحکہ خیز شخص کہنے پر فخر محسوس کرتا ہوں۔ آپ کا دن مبارک ہو۔

Birthday Wishes for Dad
Birthday Wishes for Dad



Share this:

CONVERSATION

0 comments:

Post a Comment